JM does not take responsibility for the translation

Kontakt

AB Borätt

Besöksadress:
Landsvägen 50 A
Sundbyberg

08-626 66 30

info@boratt.se

Postadress:
Box 6048
171 06 Solna
 Visa på karta

Växel 08-626 66 30

 

Kundtjänst 020-57 00 57

Vi på Kundtjänst Bostad svarar på dina frågor om VIP och köpanmälan av våra bostäder.

kundtjanst.bostad@boratt.se

Måndag - fredag kl. 7–16
Stängt helgdagar och klämdagar. Dag före röd dag stänger Kundtjänst kl. 14.00.

Från utlandet, ring +46 8 626 66 30 och ange att du vill prata med Kundtjänst.

Kundservice 020-731 731

Om du har något tekniskt problem i din bostad så kan du felanmäla det via vår kundservice.

kundservice@jm.se

Måndag - fredag kl. 7–16
Stängt helgdagar och klämdagar. Dag före röd dag stänger Kundtjänst kl. 14.00.

Övrig tid kopplas akuta ärenden till jour. 

 

Felanmälan och reklamationer

Garanti

Om du har något tekniskt problem i din bostad, till exempel om ventilationen inte fungerar, problem med värmen, dörrar, fönster och avloppet kan du felanmäla problemet via vår kundservice.

Telefon: 020–731 731
Måndag – fredag kl. 7-16
Stängt helgdagar och klämdagar.
Dag före röd dag öppet till kl. 14.00

Övrig tid kopplas akuta ärenden till jour.

 Mejla kundservice

Reklamation 3-5 år

Gällande reklamationer mellan år 3-5 ska nedan formulär fyllas i av föreningens styrelse. Formuläret gäller endast för bostadsrättsföreningar med fem års garanti - se föreningens entreprenadkontrakt.

 Till formuläret

Instruktionsfilmer

Här finner du några instruktionsfilmer som visar hur du själv kan sköta visst löpande underhåll av din Borättbostad.

 Till filmerna
För hjälp med vitvaruärenden (som rör t.ex. spis/micro, kyl/frys, tvätt/tork), liksom garageport och hiss, kontakta din leverantör direkt. Kontaktuppgift finns i Bopärmen eller på din förenings hemsida.

Jämför bostäder