JM does not take responsibility for the translation

Kontakta oss

AB Borätt

Besöksadress:
Landsvägen 50 A
Sundbyberg

08-626 66 30

info@boratt.se

Postadress:
Box 6048
171 06 Solna
 Visa på karta

Växel

Telefon: 08-626 66 30
Växeln håller öppet måndag - fredag kl. 07.30–17.00. Stängt helgdagar och klämdagar. Dag före röd dag stänger växeln kl. 14.00.

Kundtjänst

Vi på Kundtjänst Bostad svarar på dina frågor om VIP och förtursanmälan av våra bostäder.

Telefon: 020-57 00 57
Måndag - fredag kl. 7.00–16.00.
Lunchstängt 12-13
Stängt helgdagar och klämdagar. Dag före röd dag stänger Kundtjänst kl. 14.00.

Från utlandet, ring +46 8 626 66 30 och ange att du vill prata med Kundtjänst.

kundtjanst.bostad@boratt.se

Felanmälan och reklamationer

Garanti

Om du har något tekniskt problem i din bostad, till exempel om ventilationen inte fungerar, problem med värmen, dörrar, fönster och avloppet kan du felanmäla problemet på något av nedanstående sätt:

Telefon: 020–731 731
Måndag-torsdag kl. 7–16, fredagar kl. 7–14

Lunchstängt 12-13

 Mejla kundservice

Reklamation 3-5 år

Gällande reklamationer mellan år 3-5 ska nedan formulär fyllas i av föreningens styrelse. Formuläret gäller endast för bostadsrättsföreningar med fem års garanti - se föreningens entreprenadkontrakt.

 Till formuläret

Instruktionsfilmer

Här finner du några instruktionsfilmer som visar hur du själv kan sköta visst löpande underhåll av din Borättbostad.

 Till filmerna
För hjälp med vitvaruärenden (som rör t.ex. spis/micro, kyl/frys, tvätt/tork), liksom garageport och hiss, kontakta din leverantör direkt. Kontaktuppgift finns i Bopärmen eller på din förenings hemsida.

Jämför bostäder